Dodanie konta Google Ads do konta menedżerskiego agencji:
- Zaloguj się do Google Ads.
- Skopiuj identyfikator konta i przekaż go agencji.
- Oczekuj na wiadomość e-mail z Google Ads.
- Zaakceptuj prośbę o przypisanie konta do menedżera agencji.
Dodanie użytkownika do konta Google Ads:
- Zaloguj się do Google Ads i przejdź do ustawień „Dostęp i bezpieczeństwo”.
- Kliknij niebieski przycisk „+”, aby dodać nowego użytkownika.
- Podaj adres e-mail osoby, którą chcesz dodać.
- Wybierz poziom uprawnień (Administrator, Standardowy, Odczyt).
- Kliknij „Wyślij zaproszenie”.
- Nowy użytkownik otrzyma e-mail i zaakceptuje zaproszenie.
Dzięki tym instrukcjom możesz szybko i łatwo dodać użytkownika do Google Ads lub udostępnić konto agencji marketingowej. 🚀
Podawanie ID konta reklamowego agencji
Zaloguj się do swojego konta Google, które jest powiązane z kontem Google Ads. Jeśli masz więcej niż jedno konto reklamowe, wybierz odpowiednie z listy.
Następnie przejdź do panelu Google Ads, gdzie znajdują się Twoje kampanie reklamowe. Ważne, jeśli posiadasz tylko jedno konto reklamowe to zostaniesz od razu przekierowany do panelu zarządzania kontem.
Wybierz konto Google Ads
Skopiuj identyfikator konta reklamowego
W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz identyfikator swojego konta Google Ads. Jest to dziesięciocyfrowy numer w formacie „123-456-7890”. Skopiuj go i przekaż agencji, która będzie zarządzać Twoimi kampaniami.
Identyfikator konta reklamowego Google Ads
Po przesłaniu identyfikatora agencja wyśle do Google Ads prośbę o przypisanie Twojego konta do ich menedżera reklam. Otrzymasz e-mail z informacją o tej prośbie.
Zaloguj się do swojego konta Google Ads. Następnie przejdź do sekcji „Dostęp i bezpieczeństwo”, gdzie znajdziesz oczekującą prośbę od agencji. Kliknij „Akceptuj”, aby umożliwić zarządzanie kontem przez agencję.
Dodawanie użytkownika przez adres e-mail
Zaloguj się do konta Google, które jest połączone z Google Ads. Jeśli masz wiele kont, upewnij się, że logujesz się na właściwe.
Wybierz konto Google Ads
Przejdź do ustawień konta reklamowego
Po zalogowaniu kliknij ikonę klucza w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz opcję „Dostęp i bezpieczeństwo”, aby przejść do zarządzania użytkownikami.
Przejście do ustawień konta reklamowego
Przejście do zakładki Dostęp i bezpieczeństwo
Dodaj użytkownika podając adres e-mail
W sekcji „Dostęp i bezpieczeństwo” znajdziesz listę aktualnych użytkowników konta. Kliknij niebieski przycisk z plusem, aby dodać nową osobę.
Przejście do panelu dodawania użytkownika
W nowym oknie wpisz adres e-mail użytkownika, którego chcesz dodać. Upewnij się, że jest to adres powiązany z kontem Google, ponieważ Google Ads wymaga logowania za pomocą konta Google.
Podawanie adresu e-mail osoby, której nadajemy uprawnienia
Wybierz zakres uprawnień
Google Ads pozwala na nadanie różnych poziomów dostępu:
- Administrator – pełne uprawnienia do zarządzania kampaniami, użytkownikami i ustawieniami konta.
- Standardowy – dostęp do zarządzania kampaniami, ale bez możliwości zmiany ustawień użytkowników.
- Odczyt – użytkownik może jedynie przeglądać kampanie, ale nie może wprowadzać zmian.
Wybierz odpowiedni poziom uprawnień, w zależności od roli nowego użytkownika.
Wybór zakresu ustawień
Wyślij zaproszenie
Przewiń stronę w dół i kliknij „Wyślij zaproszenie”. Osoba, którą dodałeś, otrzyma wiadomość e-mail z zaproszeniem do dołączenia do konta Google Ads.
Wysyłanie zaproszenia do korzystania z konta reklamowego
Nowy użytkownik musi otworzyć wiadomość e-mail i kliknąć w link do akceptacji dostępu. Po zaakceptowaniu zaproszenia będzie miał dostęp do konta zgodnie z nadanymi uprawnieniami.