Analityka stron internetowych
Analityka strony internetowej
Sprawdź, w którym momencie klienci rezygnują z oferty
Pomożemy Ci zbadać ścieżkę zakupu Twoich klientów. Wskażemy, które elementy wymagają poprawy i jak interpretować Google Analytics i Microsoft Clarity.
Konsultacja z ekspertemAnalityka to nie tylko tabelki w Excelu.
- Poznaj swoich klientów
Z analityką dowiedz się, na którym etapie zakupu/kontaktu klienci opuszczają stronę
- Zaadaptuj stronę
Oprzyj proces zakupu na swojej stronie na podstawie danych, bez zgadywania i przepalania budżetu
- Testuj warianty
Mając dane o zachowaniu (np. z Microsoft Clarity) przetestuj rózne wariacje stron, na które kierujesz ruch
- Mierz efekty
Z poprawioną ścieżką monitoruj rosnącą tendencję na większą liczbę klientów dla swoich usług lub produktów
Proces
Jak możemy Ci pomóc
Rozpoczynamy od szczegółowej, zdalnej lub stacjonarnej (Trójmiasto) rozmowy o tym, co już mierzysz i jakie dane są Ci potrzebne. Wspólnie ustalimy cele i opracujemy plan, który uwzględnia całą ścieżkę sprzedaży - od pierwszej wizyty, aż po konwersję (czyli zakup lub wypełnienie formularza).
Sprawdzimy aktualną konfigurację Google Analytics 4 i Google Tag Managera. Upewnimy się, że spełniasz wymagania RODO i GDPR oraz, że zbierane dane są dokładne i kompletne.
Zajmiemy się pełnym wdrożeniem Google Tag Managera, Google Analytics 4 oraz Microsoft Clarity. Ustawimy zdarzenia i konwersje tak, abyś mógł monitorować kluczowe i dochodowe akcje użytkowników.
Wdrożymy automatyczne śledzenie zdarzeń oraz przygotujemy czytelne raporty. Dzięki temu łatwo ocenisz skuteczność działań i szybko podejmiesz trafne decyzje.
Ile kosztuje wdrożenie i audyt Analityki
Audyt analityki
Audyt SEO + analiza ścieżki zakupowej
Zaprojektowanie analityki i zdarzeń (all-in-one)
Wolisz indywidualną wycenę, lub chcesz wybrać poszczególne usługi z oferty? Nie ma problemu!
Napisz do nas lub umów bezpłatne spotkanie i porozmawiajmy o nowej ofercie.
Sprawdź naszą bazę wiedzy